25 June 2014

PERNAH MINUM 'AYAQ CEGHEGAS"?

Berjalan sakan ke KL semalam, tapi, alhamdulillah selamat sampai rumah menjelang Subuh tadi.

Tentu letih, sebab saya bukan Supermen.

Sebelum bergegas ke Komtar pagi ini, sempat minum Performance Drink yang disediakan oleh isteri cantik muda saya, Siti Hajjar Hassan.

Saya panggil "ayaq ceghegas". Isteri serta kawan-kawannya selalu gelak bila saya sebut macam itu.

"Ayaq ceghegas" ini rasanya sikit-sikit macam 100plus perisa oren.

Saya pilih minum "ayaq ceghegas" ini sebab ia tiada karbonat.

Kalau nak lagi sedap, shake dengan air sejuk peti ais.

Memang best!

Pernah minum?

ZAINULFAQAR YAACOB
"Suami Muka Nampak Ganas, Tapi Manis"
0194241583

No comments:

Post a Comment

Agama purba wujud kerana adanya kontrak sosial, apa kaitannya dengan hapus hutang lapuk?

SEJARAH panjang amalan hutang dan batal hutang lapuk ( bad debt ) dalam tamadun purba Mesopotamia & Mesir (tahun 3000 ~ 1000 S.M) dulu. ...

Disqus